• Announcements

    • Brentonator

      Forum Rules (Please Read)

      Hello everyone and welcome to the No More Room In Hell Forums! We greatly appreciate your interest and support. Please feel free to begin post and become a part of this community. But please make sure that you read and understand the following rules so things can stay as clean and as orderly as possible around here. These rules are expected to be follow by any and all members at all times. Disobeying these rules will result in disciplinary action by a moderator. #1. Off color remarks are acceptable but can be deemed inappropriate at the discretion of the moderators. #2. Flaming and disrespecting other members of this community or this mod is strictly prohibited. #3. Please do not post links relating to warez or illegal downloading. #4. No offensive content is to be posted (gore, dead babies, porn). #5. Please do not spam topics to increase your post count. #6. No excessively large signatures. Signatures that violate this will be modified. #7. Signatures are not to be used as a spamming tool. If your signature's sole purpose is to annoy or distract other members, it will be removed. #8. Please do your part to be as friendly, respectful, and helpful to anyone and everyone on this forum. #9. Your posts may be removed at any time at our sole discretion. #10. Remember the terms of your registration...a copy is posted below but may not represent the latest version of our terms of use. #11. No advertising other communities or products. Have fun.

All Activity

This stream auto-updates   

  1. Today
  2. Yesterday
  3. Last week
  4. Big update for nmo_vertigo, check the download link at the beginning of the thread. Version 5 - 19/08/2017 - Extended first objective with more areas to explore - Added intro story - Added more items while playing first mission - Added some buildings near the rooftop - Added clip in all the stairs for both players and zombies - Added more details to starting zone - Added a couple of small barricades in some windows - Updated random codes - Fixed minor bugs Edit: understand that because of the narrow and small geometry of this map (for corridors and hallways) it is NOT possible to have classic zombie spawns, it is a hammer restriction
  5. http://yomox9.blogspot.com.br/2015/09/cvarlist.html
  6. sv_zombie_reach controls the zombie attack range / reach distance... For the infected/bleeding chance there's: sv_infection_chance - Chance for zombie to infect players per hit; sv_bleedout_chance_high - Chance for bleedout at not 'low health'. sv_bleedout_chance_low - Chance for bleedout at 'low health'. And last, for the plugin: http://lmgtfy.com/?q=Plugins+nmrih.
  7. https://puu.sh/xdeT8/c5a38e1fff.rar
  8. да, согласен, оф карты это нечто, поэтому тоже старался над звуками и прочими штуками апдейт все равно нужен, потому что один из кодов не видно на минимальных настройках и может даже средних настройках
  9. http://puu.sh/xcNjC/d80f86da56.png - mind uploading the files to Dropbox or another platform? Thanks!
  10. Как любая кастомная карта (кроме nmo_subside_v5) во всех кастомных картах нету атмосферы, скажем возьмем человека который никогда не играл в No More Room in Hell, и большинство слету определит какая карта от разработчика, а какая пользовательская, потому-что пользовательские карты выглядят чутка тускло на их фоне, нету вот прям детальнейшего такого освещения, звуков, типа как на карте Арплей, где ты в бассейне слышишь воду, а на улице как скрипит мост. Вообщем вот что я имел в виду, а на кастомных картах видна рука любителя. Но это я хочу заметить, уже приеб, на такие карты в одиночку нужно убивать ДОХУИЩА времени. Колличество и качество надо балансировать, на твоей карте качество всего мне понравилось, и качество этой самой атмосферности тоже приемлимое, не такое как на авторских картах, но нормааальное, уж лучше чтобы оно осталось на этом уровне, и ты сделал еще карт, чем сидел и правил грубо говоря каждый пиксель до идеала. Но вот работа над детализацией с v3 на v5 пошла заебок, но тут скорее заслуга того что она стала темней, не все так бросается в глаза. PS Забавный факт, все мои друзья играющие нмрих, называют эту карту, nmo_urbanhard - ГОМЕРОМ xD Потому-что в моменте когда выходишь из хаты и ломаешь окно, слышен пронзительный крик, похожий на крик Гомера Симпсона. Забавно слышать как тебе говорят "ХЗ какую карту можно погамать, поставь ГОМЕРА что ли)"
  11. I dont think that's what you need, but whatever, you can have it, at least you can look how working files look like. skins_dm.ini from nmrih\addons\sourcemod\configs\sm_skinchooser_hl2dm skinchooser_playermodels.ini from nmrih\addons\sourcemod\data skins_dm.ini skinchooser_playermodels.ini
  12. Thank you for your response. What'd help me a lot would be the exact configuration files that are known to be working. Can you share your configuration files? Maybe they'll work for me - with a bit of my own modification.
  13. Can you share your configuration files? Maybe they'll work for me - with a bit of my own modification.
  14. спасибо за отзыв, я хотел отойти от маппинга, но иногда хочется поделать что-нибудь, поэтому в разработке новая nmo про детализацию не слишком понял, слишком детализировано или не совсем?
  15. One of the best maps, perfect balance of difficulty and firearms quantity, acceptable level of detail, interesting finale. 9/10 Мне нравится эта карта, нравилась даже v3, на карте есть "своя атмосфера", и она в меру сложная. Огнестрела ровно столько, сколько надо, одна из лучших нмо карт, хоть я и не очень люблю нмо, в эту карту не стыдно сыграть время от времени. После аптейда с v3 на v5, карта стала выглядеть в разы лучше, не могу сказать что нужно улучшить, можно бесконечно стремиться к совершенству, поэтому советую автору двигаться дальше, и делать новые нмо карты, потому-что 90% нмо карт очень скучные, легкие, и вообще на 1 раз, есть конечно и ебнутые мапы непроходимые, но сложности тоже надо в меру, и это на мой взгляд карта на которой баланс сложности ровно столько, сколько надо. Вонючий казуал сдохнет, профессионал не надорвется. Единственный минус это конечно level of detail, но это уж извините, это надо быть супер крутым как разработчики нмриха, то есть вообще чтобы каждая лампочка светилась как надо, чтобы я хуй знает, ПЫЛЬ красиво летала в воздухе, и тд. На большинстве стандартных нмо карт это сделано на ура, есть еще карта nmo_subside (кастомная), там тоже авторы сделали эту атмосферу, она скажем вообще 10/10. Этой карте я ставлю 9/10, жду новых карт.
  16. nothing like i dont know how to set up dedicated server i just downloaded this from steam tools and ran it , are there more options ? how can i set it up
  17. i mean something like that: srcds -console -game nmrih -insecure -timeout 60 -nohltv +clientport 27005 +hostport 27015 +map nmo_cleopas
  18. map: nmo_brooklyn Network: Internet Max. players: 4 UDP Port: 27015 ( i have that port open in router settings) Rcon Password: 123 Secure valve anti cheat UNTICKED
  19. what's parameters of server startup?
  20. hello i have problem when i start my dedicated server throught steam tools when i join server it says STEAM validation rejected any help ?
  21. For me. and mapper. https://drive.google.com/open?id=0B9Zk_0HKMKNsREhrUnF6aEFibE0
  22. You can use SM only on the dedicated server (on listen You will get errors and no access to admin menu)
  23. hello i am playing with friends nmrih i always create listen server when we play and i wonder if i can download some mods for the server, something like command !ammo to get full ammo with cooldown etc, i don't know how to download them and where to put them, if it doesn't work for listen server i can create dedicated server throught steam library
  24. Earlier
  25. Hello Grey83 and Yomox9, main post updated. Thank you Yomox9, the files are recompacted and online! If any requests, feel free to contact me at steam ^^. http://steamcommunity.com/profiles/76561198060321310
  26. Reload this plagin to another source please, the link is unavailable. (For windows)
  27. I tried this map, and it's awful. This awful could be turned into something decent if you fix this god damn holes in the floor, it literally took me and my friends 2 hours and 3 tries to beat this map, on third try i was respawning everyone who fall into the hole in the floor. When i was playing first time, i just walked forward and DIED, that pissed me off so much, so i was thinking of deleting this map from my server forever. Then we tried again, and again all of us died because this game is not about killing zombies, it's about jumping the holes! right? WRONG! Get rid of this shit, realy that's the most annoyng thing on the map. And i think i saw it somewhere, and i guess it's nmo gmi hunt, which is absolutelly terrible, this map is just a garbage from GMOD turned into nmo map. Ok i think I'm done talking about the holes in the froor. Second thing that i did not like is, stairs. Is it SO hard to add simple clip so zombies and players will walk normally on it? Third thing is zombie spawns, they are dumb, you killed 10 zombies arround the corner, then you come back in few seconds and there is another 10 zombies. Have you seen default maps like nmo_broadway? I know zombies will never stop coming, but if you kill them all at least they will come in small quantities. And there is nothing where they can came to, closed doors, сorridors. This map is just booring and low detailed. And the last thing is finale helicopter, i dont understand why dont you add animations to it, it's looking dumb. Afterall, this map worth playing, at least 1 time. But you have lots of shit to do to make it decent. P.S. I was playing nmo_vertigo_v4, the latest version
  28. Good monsters. I will use it on my servers.
  29. mapcycle.txt
  1. Load more activity